15 Maj 2oo9.



Moving Day.

Inatt sover mamma sin första natt i sin säng på hospice.
Sov så gott älskade mor.
Vi ses imorgon.

Solen sken och fåglarna kvittrade idag när jag, syster, pappa och mammas man hjälpte mamma att flytta in.
Hon var ganska pigg och vågade sig på en kaka till kaffet.
Att få känna smaken av mat,
konsistensen och att tugga är något mamma inte är bortskämd med nu förtiden.

Min dröm är att hon ska kunna äta schnitzel på vårt holländska ställe...
Hon älskar den, och jag med.
Mammas dotter som jag är.

Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hemskt att helt oskyldiga människor drabbas av något så fruktansvärt :( Hoppas att det går bra för dig och din familj! Ha en bra midsommar!

2009-06-18 @ 14:32:10
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker det är väldigt fint av dig att skriva så vackert om din mamma. Jag hoppas ni kan vara starka tillsammans i din familj. Kram Josefin

2009-06-18 @ 15:05:19
Postat av: sossi

Gud vad fin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

Ha de bäst! xoxo

2009-06-18 @ 17:23:23
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinfian
Postat av: Anonym

:( gud hoppas hon håller ut,, men hon lider och hon närmar sej sitt slut..

2009-06-18 @ 17:34:03
Postat av: Mammas dotter

Tack alla rara...

<3

2009-06-19 @ 02:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0